Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Morgan Hassel - 9 maj 2011 23:19

KVÄLL ÄR DET!

Ville bara poängtera.


Vill även också bara poängtera att väääldigt få av er läsare har gillat min blogg på fb!   Det är ju hur supermegaenkelt som helst! Bara trycka Gilla!

För om ni inte gillar så skulle ni ju inte komma tillbaka, eller hur?   

Stalkers...

    

     

    

Typ här ------------------------------------------------------------------------------------->

  

  

Och för att för en gångs skull kanske reda ut något som absolut inte är sant: min praktik här på Ubetoo är allt annat än dålig! Såg att en läsare hade hittat min blogg genom att googla orden "Ubetoo, praktik" och då kom det upp att Ubetoo är bajs, he he. Mitt lilla skämt backfired!

Så nej Alex, det är inte bajs   


Sov skönt nu, inte gott!


xoxo GossipGuy

Av Morgan Hassel - 9 maj 2011 15:56

Hey y'all! 


Glömde kanske nämna det, men jag är faktiskt ganska stor nu! Har fan inte bara fått ett Visakort utan även ett digipass och kontroll över mina fonder! Det låter ju som om man är typ 30, men det är jag ju bara i huvudet :')

Tycker det är både skönt och lite tråkigt att fylla myndig, vad tycker ni? Det är ju najs att liksom vara officiellt vuxen, men ändå tråkigt för att man inser att varje dag som går är en dag längre ifrån sin ungdom... fast jag kommer ju vara ung hela livet, även fast jag gillar mandelkubb...


Anyway, nu sitter jag ju här på kontor1 och har inte gjort så mycket alls faktiskt... Kanske alla måndagar är såhär? Eller så är alla dagar jag glömmer datorladdaren såhär...  "Smart!" tänker ni, jag tänker inte alls, det var därför jag glömde den  


HAHA måååste bara citera en kund som tänker liiite roligt angående vår betaltjänst!

‎"Hej jag vill sälja min musik tänkte ni kunde bjuda mig på ett distributionsabonnemang eftersom jag inte vet hur bra jag kommer sälja och jag vill inte betala för en tjänst om jag inte kan tjäna något på det, sen vill jag även ha marknadsföring, tar artistconnector betalt och i såfall kan jag få det på köpet så kan vi göra en deal där jag betalar er beroende på hur bra resultatet är. Ni borde fundera över mitt förslag eftersom ibland måste man bjuda av sig för att få något tillbaka."


Hahaha som att köpa mat, äta upp det och sen säga att det inte levde upp till ens förväntningar och vägra betala för det för att de inte bjuder av sig!  



Inget jobb = tråkigt = Morgan-minen =

  


Toodles!


xoxo GossipGuy 

Av Morgan Hassel - 9 maj 2011 13:10

Häj   


Igår sa jag ju att jag gjort en ENORM upptäckt, och det har jag faktiskt gjort! Jävlar var bra upptäckten var! Ni kommer bli helt förbyllade och förbluffade över hur NAJS den faktiskt är! Speciellt motivet  


Upptäckten är...

MIN DATOR KAN TA BILDER   


Jäklar vad fin jag e :')


Har inte varit megasugen på att blogga idag så en kommentar eller två kanske skulle göra mig lite mera taggad... (take the hint!)


Hursomhelst har jag inte gjort så mycket alls idag då jag glömde datorladdaren till min dator (ooh så smart jag är!), tur att mina kära läsare fortfarande älskar mig   Så idag har jag bara lyssnat igenom och sållat bort lite låtar. Imorgon blire därimot andra bullar.

Förhoppningsvis lussebullar. Jag gillar lussebullar.


Dagens frukt: Banan, Coop PLU 4011! 


Pyss på er!


xoxo GossipGuy 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards