Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Morgan Hassel - 10 maj 2011 22:49

Sorry my fellow Swedes, glömde helt bort att jag sa att jag skulle skriva ett inlägg till :/ Har bara varit så sjuktligt trött idag! Kanske allt lökande på tuben som tog alla mina krafter... tänk att ha det som kraft... Kraften att löka.

Sweet.


Nu sitter jag iaf hemma efter att ha gått en mangas promenad ut i outforskade trakter i Älvsjö för att sedan somna framför House... förlåt House, men du vaggar så mysigt när du går så jag blir sådär tryggt trött   

Lovade en bild också, men har tyvärr ingen cam på denna dator. Smått surt, men visst är jag ändå långt ifrån att vara någon tråkig random ohojig bloggare?  


Dagens frukt: två ballerinakakor, tyckte de klassades som fallfrukt då jag hittade dem på golvet. Hoppas bara att de faktiskt skulle vara bruna...


Nu tycker jag faktiskt det är snart dags att sova! Vem vet, kanske slänger till och somnar innan 1 för en gångs skull? 

Pyss på er!


xoxo GossipGuy

Av Morgan Hassel - 10 maj 2011 13:15

Hejhej Monika, hej på dig Monika. 

Gud i love that song.


Nejmen vad händer jaooo? Här händer(/fötter) det en del faktiskt! Jag har fixat lite med banners, fått jobbmejl, ska fixa lite med adminsaker både med Ubetoo och med Stagepool samt att jag ska göra en informationsfilm om lite hur tjänsten som Ubetoo förmedlar egentligen fungerar! Jag verkar kort sagt hamnat helt rätt  


Nu ska jag skissa lite inför filmen, stay tuned för bilder (efter jag hittar hur man tar kort med kameran...) och den alltid lika spännande Dagens Frukt!  

(Skriver om någon timme..)


xoxo GossipGuy 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards