Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Morgan Hassel - 13 maj 2011 15:59

Drar iväg ett inlägg efter jobbet ikväll istället, jäklar vad dålig jag har blivit på att blogga! 


Nej, snälla... Gråt inte...   

Av Morgan Hassel - 13 maj 2011 15:09

Er räddare i regnet är här! 

Sorry för att jag inte bloggat fören nu... det är så mycket att göra här hela tiden så man inte hinner med   det är awesome!


Idag har jag iaf fixat partners åt Alex då han inte kan ragga sådana själv    hehe nejmen jag har iaf hållit på mest med webb idag, vilket alltid är lika intressant! 

Men nu sitter jag och håller på med instruktionsfilmerna igen som ska hjälpa användare att lättare förstå sig på våran tjänst.

Otroligt huh?


Vad som är dagens    är att jag åker direkt till jobbet efter praktiken... känner lite skevt att jobba till 10 efter att man varit här sedan halv 10! Menmen, money is... money? 


Nu är det dags för fika! Kanske slänger in en skön bild sen... spännande!


xoxo GossipGuy

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards