Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Jagar kamera i regnet

Av Morgan Hassel - 25 maj 2011 15:11

Kina!   som "tjena" fast med ett "i"... så då blir det ju kina! (?) 

...aaaanyway idag var det en bra dag, varför det tänker du, jo för att det är en ny dag säger jag!

Inte nog med det så lyckades jag få in ett rimm där också, najsnajs!
Nejmen idag har jag gjort en splash, redigerat anonnsen lite och fortsatt med klippnning av informationsfilmen. Har lyckats få en problem som inte är så lätt att bli av med angående mitt videoredigeringsprogram... för eran hälsas skull så delar jag inte med mig av mitt problem!

Titta, jag tänker på erat välbefinnande!


Snart ska jag iväg och hämta ut kameran som varit på lagning ett tag nu så går lite tidigare idag, men gör ett inlägg sen hemma också    


Har en liten fråga till er: skulle ni vilja läsa en blogg som handlar om att en person skriver om en död familjemedlemm? Själv har jag aldrig gjort det, men det görs sjukt mycket reklam om sådana bloggar här på Bloggplatsen. Konstigt tycker jag, kan inte direkt tänka mig att jag ba "åååh idag ska jag läsa bloggen om sonen som tagit självmord! Visst är det sorgligt, men mamman som skriver använder så mysiga smilisar!". 

Känns. Smått. Awkward. 


 


Men jag är ju inte den som är den, utan jag är den som är jag. Så nu blire något annat istället!   

Någon som märkte att jorden inte gick under för några dagar sedan? Jag gjorde det iaf. Mr.Observant Så nu har prästen från USA sagt att han ännu en gång räknat fel och att jorden egentligen går under i oktober! Undrar, om den nu går under då, om han ändå kommer känna sig lika awesome nu när han varit fel sedan första undergånsteorin 1994. 

Detta finns på typ aftonblandet men orkade inte leta efter det nu då jag måste springa alldeles strax! 

En väldigt sarkastisk tumme förtjänar killen iaf  


En fin bild på mig hinner jag ändå med, en som summerar mina känslor för vädret som just nu är ganska B här i gamla stan:

Oh ja, jag borde bli skådespelare (då jag är så bra att simulera känslor i ansiktet)


Nu drar jag!! Hörs sen minigrisar!   


xoxo GossipGuy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 23:44

Mohahaha god kväll kära läsare, god kväll... Jag har en specielare åt er denna mysiga kväll, nämligen en ett litet läskigt blogginlägg! Jag kallar den Läskblogg, muhahah. Den kommer vara kort. Men. Olidlig!   Här har ni ett klipp som verkli...

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 17:30

HÄJ!  Kort och gott. Precis som en ölkorv.   Jäklar vad fin väder det är nu btw, asnajs ju! Vad som dock är mindre najs är att jag får spendera den genom att skriva idrotts-mvg-grej...   (hehe... i'm gonna call it "the ninjareport")  Menmen...

Av Morgan Hassel - 24 maj 2011 23:03

Jaja hejhej alla!Sorry för att jag inte bloggade under praktiken idag, men kände mig upptagen hela tiden så... det blir nu istället!Eller aa, det blir en kortis bara hursomhelst       Ni som inte redan sätt den länkad på fb, jävligt rolig :D ...

Av Morgan Hassel - 23 maj 2011 15:56

Tjiiina bloggen! Gilalde ni kvällsbloggen igår? Ofcourse you did. Jag gillade den iaf! Fast jag gillar ju allt... Ni som har min fb borde ju veta det vid det här laget   Eller aa, cirka 95% som läser min blogg kommer ju hit via fb så då borde ju ...

Av Morgan Hassel - 22 maj 2011 23:44

Tänd på det här!En kort liten kvällsblogg kanske? Jo man tackar ja! Hur är det då?   är det bra? Lovely...   Här är det iaf finemang serru, tänkte gå och lägga mig alldeles strax tänkte jag... bra att sova liksom (iaf vad jag hört). Hursomhelst...

Ovido - Quiz & Flashcards