Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Morgan Hassel - 6 maj 2011 22:29

Jamen visst random stranger som låter läskigt likt mig men som absolut inte är jag, visst blir det helgavbrott i bloggen..... elleerrr??

Ge mig tips på vad jag ska blogga om så bloggar jag även i helgen, så släcks eran dagliga törst efter er nyfunda favrotibloggare; Jag. 


Om INTE så kan ni ju kanske lägga ut er själva när ni sjunger galet på Ubetoo så looovar jag att jag bara kommer att radera era låtar liiite när jag väl rensar bort byket på måndag   


Avslutar med ett citat: Som man raggar får man ligga.


xoxo GossipGuy

Av Morgan Hassel - 6 maj 2011 17:58

God eftermiddag sådär kort innan jag slutar från praktiken! Eller fan, insåg nu att jag egentligen borde ha gått för några minuter sedan, men så blev det icke he he...he.

...Och nu är jag hemma    förvirrande? Alltid!


Idag har iaf, den korta tid jag varit här efter nationella i skolan, gjort något helt annat! Ungefär som på Existenz när de döper något till "Och nu till något helt annat" så har jag hållit på med webb! I know, Morgan, med web! Galet.

Nejmen jag har fått i uppgift att hjälpa sköna Alex med att lägga upp partner saker på hemsidan! Det är ganska kul för hade ingen aning om hur svårt det är när man använder koder istället för ett script-progam! Hursomhelst så var det asnajs och det verkade som om han tyckte att jag var snabb och lättlärd!


Vad gör jag nu då? Johhoo du, det ska jag bannemig berätta! Jag kom nys hem till Claris och ska kolla film och sen äta middag :) Tyvärr inte världens roligaste info, men jag menar, jag är ju världens roligaste 24/7 annars så tänkte dra ner lite på det så ni inte blir överväldigade    Ser ni? Jag tänker på erat välmående, som Dennis när han ger oss läxor   


Dagens frukt: Clementin, vilket förövrigt har PLU 4457 på Coop! 


Sprid bloggen till era vänner och familj vettja! Alla vill säkert läsa om min sköna vardag    Kanske t.o.m skriver lite om sex för att leva upp till bloggnamnet, rawr!

xoxo GossipGuy 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards