Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Morgan Hassel - 5 maj 2011 15:28

Goood eftermiddag, det här är ekot. diiiimm deemmmm dummmmmm....

Nja, men nästan! :')


Idag så har jag fått fixa allt som blev fel med gårdagens bannrar, jag gissar på att det säkert var flera av er som såg min finfina banner i slowmo. Detta är då till er:   

För det betydde nog i största sannorlikhet att ni använde antingen Explorer, Firefox, Opera eller någon annan webbläsare som är kass jämfört med Chrome! Det visade sig, efter att jag självklart analyserat problemet i nästan 3 timmar, att alla webbläsare har olika maxgränser för hur många fps (frames per second) en banner får ha, vilket resulterar i att i de långsamma webbläsarna så blir bannern vadå? Jo, långsam. 

Men frukta ej! Kod-knäckar-Morgan (fd. ben-knäckar-Morgan) fick sitta och pilla lite i någon timme och sedan satt jag där och bevittnade min banner i 100% speed med ungefär 90% kvalle. 

Awesome. Well, awesome enough.   


Dagens frukt: Epple, fast idag blev det Golden Delicious som på Coop har PLU 4021, se vad ni lär er!

Funtar på att ge Dennis sina efterlängtade bilder i form av blid på dagens frukt... För jag vet ju hur viktigt det är för er läsare med grönt!   


Det verkar som om många blev missnöjda med att detta faktiskt inte var någon privat sexblogg då jag hade ungefär 20 fler besökare igår än vad jag haft idag. Fast dagen är ju inte slut... Ellleerrrr?  


Juste, så är jag snart klar med en mall som ska användas på www.ubetoo.com där bildgrejerna slajdas runt. Ska fan ge dem min lista på förbättringar till hemsidan också... pyss!


xoxo GossipGuy

Av Morgan Hassel - 5 maj 2011 10:04

Tjena kexet! Står du här åh... åh.. vad det nu är kex gör!
Slänger in en liten morgonblogg sådär för att göra alla mina underbara läsare glada, det var faktiskt roligare än vad jag trodde att blogga    

Så vad har jag gjort hittills idag? Ingenting direk än, mer än att få fler problem med bajsbanners som inte vill fungera på andra webläsare än Chrome för att Chrome är den mest awesomaste webläsare som finns... 


Dennis vill att jag ska lägga upp bilder, men i nuläget känns det ganska awkward att slänga upp en kamera och skrika i gäll röst: NU BLIREE BLOGGBIIIILLDD! <3333

Så det får vänta lite.


Jag skulle ju kunna fråga er vad ni gjort idag, men frankly så handlar detta bara om mig. Och varför? Cuz I am awesome...


Vad som nästan är MER awesome än mig är fanemig the Janitor från Scrubs! Och ja Eddie, jag tog videon från dig. 


Lovar att USA satt och kollade på Scrubs när de kom idéen vart de skulle leta...


Stay tuned for dagens spännande frukt!   

xoxo GossipGuy 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards