Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Morgan Hassel - 16 maj 2011 21:40

God kväll. Eller aa.. kväll är det iaf, speciellt god är den inte då mina cheez twisters nyss tog slut.

Inte nog med det; en massa plugg... och tyvärr inte den roliga sorterns plugg som man slår in i hål för att förstärka skruvar, utan matteplugg! Men skruvarna var ju slut iaf så... haha ser ni vilken liten roliga kombination jag fixade där?   


Ajaaa nu sitter jag här ensam på mitt rum och försöker seriöst komma ihåg allt från matten genom året, det är svårt... Eller så är jag bara dum?

Klart jag inte är dum.

Jag är awesome.


Spela gitarr vill jag göra också... och spela baddmington! Fast så stavas det väl inte? Måste kolla...

...

Google har FEL!


Nejmen tycker att det är lite tråkigt att jag aldrig fastnat för någon sport... har typ aldrig gillat någon längre än ett år, och det är ju inte direkt najs engagemang? Det är ju bra träning också, oftast iaf. Har iaf aldrig hört talas om någon biffig schackspelare, iaf inte en som är stark i vänsterarmen också if you know what I mean!   


Om ni förresten blev lite ledsna över att jag inte bloggade så bra i helgen så kan jag muntra upp er med en fin liten video:

Okej en del grejer var riktigt lame men många var awesome!   


BTW så är jag sämst på att se in i framtiden för dagens frukt blev en Nogger... 


BAJS PÅ ER!  


xoxo GossipGuy 

Av Morgan Hassel - 16 maj 2011 16:00

Oj he he heeej!    det blev inte riktigt som jag tänkte mig med bloggandet, det blev typ inte alls. Kan man väl säga.   


Menmen forgive and forget! Här sitter jag på praktiken och försöker göra en annan sorts film än innan, det är förjävla svårt dethär med att göra filmer... Kan ju liksom inget mer än det jag själv lärt mig och så måste jag verkligen komma på allt själv, inte lite pressigt...


Och imorgon på tal om press är det nationella i matte B, vilket faktiskt känns ganska B. 

Jag är fan ganska B.

Matten i tvåan har verkligen varit svårare än i ettan, men tror nog jag ändå får VG i år igen om det nu inte skulle ge megabeganinjapinjabra imorgon så jag får MVG där... en tumme för lycka!   


Annars då? Min helg frågar du? jahaahaaadu den har varit hur najs som helst! Eller aa, jobbade ju fre-sön men alltså... det andra var ju najs   Chillade galet med min älskade flickvän och prövade alla möjliga exotiska skruvade ostbågar (okej det finns bara en sort)... Måste börja sova mer, eller alltså, sova mer när man egentligen ska sova och inte en nappy på eftermiddagen/helatiden.

But uuhhmmmm i looove nappys! (nappies?)


Och UTÖVER nappies (nappys?) så har jagg kollat på assköna klipp av Erik och Mackan!


Här är några:



hahahahaaa... macka!




Och om det nu är så att ni glömt hur jag ser ut så ska jag än en gång hemsöka era närhinnor! muhaha


 

Dagens facelook: förvirrad tysk pojke i 12års åldern.

Nejmen visst är jag ganska söt :')


Nu är ni väl mätta av Morgan idag iaf?   ni fick ju ett extralångt inlägg bara för att jag inte varit på topp på senaste tiden, en tumme till för miiig!    


Dagens frukt: jag seeer in i framtiiiden och det blir ett epple påväg ut! Yum!



Pyss på er gullungar för nu går jag tidigare!


xoxo GossipGuy

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards