Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Välkommen!

Av Morgan Hassel - 20 maj 2011 15:54

Amen tjena fan! Hur mårs det? Bra? Awesome...

Här är det iaf jävligt bra! Det är så många tummar upp så det nästan är tummkrig! 

Låt mig illustrera:
 

Vad ska jag säga? Jag tummar inte på kvalitén! *budi dum dum disch dagens joke!*


Nejmen idag har jag suttit inne hos Alex och hjälpt honom med partners och annat webbgrejs medan han har sålt för ex antal tusen... Inte alls avundsjuk på denna 21åring! Ibland är det skönt med variation  


Hahaha och jaa, jag mår bättre idag!   



Nu ska jag nog dra hem till min lilla flickvän och mysa galet och pyssla om henne! 


Om ni skulle kommentera och fråga lite mera så skulle min inlägg bli sååå mycket mer varierande, tänk på det era smågrisar!

Sitt! Ligg! Stå upp!

Ciao!

xoxo GossipGuy 

 
 
Ingen bild

Hulda i vassen

20 maj 2011 16:29

Kioskmongo! :D snygg skjorta förresten... *önskar att jag kunde göra en såndär tumme... Med kavaj och skjorta och så...*
du är den tummen-uppigaste bloggaren jag känner :D keep on going!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 23:44

Mohahaha god kväll kära läsare, god kväll... Jag har en specielare åt er denna mysiga kväll, nämligen en ett litet läskigt blogginlägg! Jag kallar den Läskblogg, muhahah. Den kommer vara kort. Men. Olidlig!   Här har ni ett klipp som verkli...

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 17:30

HÄJ!  Kort och gott. Precis som en ölkorv.   Jäklar vad fin väder det är nu btw, asnajs ju! Vad som dock är mindre najs är att jag får spendera den genom att skriva idrotts-mvg-grej...   (hehe... i'm gonna call it "the ninjareport")  Menmen...

Av Morgan Hassel - 25 maj 2011 15:11


Kina!   som "tjena" fast med ett "i"... så då blir det ju kina! (?)  ...aaaanyway idag var det en bra dag, varför det tänker du, jo för att det är en ny dag säger jag! Inte nog med det så lyckades jag få in ett rimm där också, najsnajs! Nejmen id...

Av Morgan Hassel - 24 maj 2011 23:03

Jaja hejhej alla!Sorry för att jag inte bloggade under praktiken idag, men kände mig upptagen hela tiden så... det blir nu istället!Eller aa, det blir en kortis bara hursomhelst       Ni som inte redan sätt den länkad på fb, jävligt rolig :D ...

Av Morgan Hassel - 23 maj 2011 15:56

Tjiiina bloggen! Gilalde ni kvällsbloggen igår? Ofcourse you did. Jag gillade den iaf! Fast jag gillar ju allt... Ni som har min fb borde ju veta det vid det här laget   Eller aa, cirka 95% som läser min blogg kommer ju hit via fb så då borde ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards