Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

Jag är stor nu:)

Av Morgan Hassel - 9 maj 2011 15:56

Hey y'all! 


Glömde kanske nämna det, men jag är faktiskt ganska stor nu! Har fan inte bara fått ett Visakort utan även ett digipass och kontroll över mina fonder! Det låter ju som om man är typ 30, men det är jag ju bara i huvudet :')

Tycker det är både skönt och lite tråkigt att fylla myndig, vad tycker ni? Det är ju najs att liksom vara officiellt vuxen, men ändå tråkigt för att man inser att varje dag som går är en dag längre ifrån sin ungdom... fast jag kommer ju vara ung hela livet, även fast jag gillar mandelkubb...


Anyway, nu sitter jag ju här på kontor1 och har inte gjort så mycket alls faktiskt... Kanske alla måndagar är såhär? Eller så är alla dagar jag glömmer datorladdaren såhär...  "Smart!" tänker ni, jag tänker inte alls, det var därför jag glömde den  


HAHA måååste bara citera en kund som tänker liiite roligt angående vår betaltjänst!

‎"Hej jag vill sälja min musik tänkte ni kunde bjuda mig på ett distributionsabonnemang eftersom jag inte vet hur bra jag kommer sälja och jag vill inte betala för en tjänst om jag inte kan tjäna något på det, sen vill jag även ha marknadsföring, tar artistconnector betalt och i såfall kan jag få det på köpet så kan vi göra en deal där jag betalar er beroende på hur bra resultatet är. Ni borde fundera över mitt förslag eftersom ibland måste man bjuda av sig för att få något tillbaka."


Hahaha som att köpa mat, äta upp det och sen säga att det inte levde upp till ens förväntningar och vägra betala för det för att de inte bjuder av sig!  



Inget jobb = tråkigt = Morgan-minen =

  


Toodles!


xoxo GossipGuy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 23:44

Mohahaha god kväll kära läsare, god kväll... Jag har en specielare åt er denna mysiga kväll, nämligen en ett litet läskigt blogginlägg! Jag kallar den Läskblogg, muhahah. Den kommer vara kort. Men. Olidlig!   Här har ni ett klipp som verkli...

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 17:30

HÄJ!  Kort och gott. Precis som en ölkorv.   Jäklar vad fin väder det är nu btw, asnajs ju! Vad som dock är mindre najs är att jag får spendera den genom att skriva idrotts-mvg-grej...   (hehe... i'm gonna call it "the ninjareport")  Menmen...

Av Morgan Hassel - 25 maj 2011 15:11


Kina!   som "tjena" fast med ett "i"... så då blir det ju kina! (?)  ...aaaanyway idag var det en bra dag, varför det tänker du, jo för att det är en ny dag säger jag! Inte nog med det så lyckades jag få in ett rimm där också, najsnajs! Nejmen id...

Av Morgan Hassel - 24 maj 2011 23:03

Jaja hejhej alla!Sorry för att jag inte bloggade under praktiken idag, men kände mig upptagen hela tiden så... det blir nu istället!Eller aa, det blir en kortis bara hursomhelst       Ni som inte redan sätt den länkad på fb, jävligt rolig :D ...

Av Morgan Hassel - 23 maj 2011 15:56

Tjiiina bloggen! Gilalde ni kvällsbloggen igår? Ofcourse you did. Jag gillade den iaf! Fast jag gillar ju allt... Ni som har min fb borde ju veta det vid det här laget   Eller aa, cirka 95% som läser min blogg kommer ju hit via fb så då borde ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards