Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Morgan Hassel - 7 maj 2011 16:22

Hej era små gulligullnöffar!


Nu sitter jag här hemma på en lurdag och bloggar. Smått crazy tänker ni kanske, men inte om man tänker som jag... alltså annorlunda. Eller bara awesome.

I'm awesome. 


Strax ska jag dra hem till Anette och kega lite kött! Äkta män äter förresten köttet rått, tänk på det i fortsättningen ni som vill verka kungligare än vad ni egentligen är!   

Blir man inte alldeles varm av den smilisen?   jag tycker det... den är mysig :$


Mer då?... Jo jag har jobbat morgon idag, verkligen inte najs men det känns lite bättre när lönesbeskedet kommer! Idag hade någon lämnat en kickbike som retur.

Det var länge sedan jag kände en sådan lycka.

Jag åkte den.


Hursomhelst måste jag springa iväg nu! Om någon vill chatta med mig så kommer jag befinna mig på pendeln mot märsta om 20! Jag vet att ni brukar se mig men inte vågar komma fram och prata, men det är lugnt, mobilspel kan man spela singelplayer på  


Pyss!

xoxo GossipGuy (vafan är gossips med min blogg att göra egentligen? :S) 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards