Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Morgan Hassel - 8 maj 2011 23:14

What to say? I'm awesome...

(... det är ett M)

Av Morgan Hassel - 8 maj 2011 22:20

God söndagskväll kära jordbor!


Igår var det en massa drag :D hade iaf jättekul och hängde med en massa skönt folk! Tack till er som bjöd mig, ni förtjänar en tumme upp  

Och bara för att jag var grym som kom tycker jag att jag förtjänar två tummar upp      


Annars då? Jo, juste, NI SUGER! Vafan hände med bloggförslagen egentligen? Har fan 30 unika läsare och ingen skriver något alls... Ska fan gå och grunka nu...   

Det var väl en JÄVLA tur att jag är så awesome så att jag kommer på fullt med saker att skriva om iaf! Jag är som Aragorn, fast utan hesten och det norska namnet. Kungatiteln behåller jag.


Vad mer då? Imorgon är det praktik, det är också asbra. Hoppas att det blir mer saker som liksom handlar om min utbildning, grafiska helt enkelt. 

Har förresten gjort en ENORM upptäckt som jag kommer avslöja imorgon, mohaha!   


Stay tuned betches!


xoxo GossipGuy

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards