Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Morgan Hassel - 4 maj 2011 19:08

Häj :D


Hann inte/orkade inte blogga på jobbet idag så gör det hemma istället! Köttigt? I KNOW! Kanske också borde starta en blogg? En riktig alltså... inte någon halvdan som denna, fast denna är ju ganska episk den med, på sitt egna lilla praktikant-vis :')


Anyhosle, idag har jag faktiskt gjort något NAJS :D Jag har gjort lite banners till Ubetoo's hemsida/mail/reklam, så det var awesome.

No that's not true. I am awesome.

Meneee aa och de blev ganska reko, inte hundra men iaf en stark 85a!   ska jag länka den här kanske? Tror inte chefen blir sur iaf!




Sådära! Ibland gillar jag internet   eller det gjorde jag inte när jag insåg att det var tusen saker jag inte tänkt på när jag gjorde bannern så jag satt i några timmar och försökte fixa det, men sen så tänkte jag på Prince och kände direkt att allt var mycket bättre än vad det kunnat vara :)

Jag visste btw inte att man var tvungen att acceptera sina kommentarer (säkert bara för att annars skulle det komma fullt med bullies och vara elaka mot mig :( ) så jag hittade några från förra året också!
Dagens frukt: Jag glömde :O :O Men i tankarna var det ett peron... mmh... peerooon... 


Bye for now!

xoxo GossipGuy 

Av Morgan Hassel - 4 maj 2011 10:18

Amen tjena fan Dennis och alla mina andra mentorer (0st) som läser detta!
Jag måste glömt bort att blogga bara för att vi snacka om det på facebook här om dagen he he... mene, nu kör vi igång!


I måndags så satt jag och lyssnade på låtar hela dagen på jakt efter låtar som inte passar in på Ubetoo's hemsida, d.v.s låtar som är stötande eller har för dålig kvalité helt enkelt. Detta gick väl bra men var väl inte direkt kul, 2 av 5 toasters.

Dagens frukt: Banan.


I tisdags så var det upp till mig att meddela de låtarna som vi ska ta bort och de låtar som var tvungen att ändra något på, så det var lite najs att få mejla folk att deras musik suger. Kände mig lite som gud. Ungefär som på dina lektioner, Dennis. 

Hursomhelst så blev det inte så mycket mer den dagen :/ var klar runt 11 så det var bara chill tills halv 5... iaf jag somnade nästan. 1 av 5 toasters.
Frågade också  om det fanns något grafisk för mig att göra och det fanns det massor men inget att börja på nu (?), så det låter ju ändå helt OK!
Dagens frukt: Epple.


Skriver senare om denna dag! Jag vet att du kommer att längta efter ett inlägg! :D :D


xoxo GossipGuy

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards