Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Trollar med ord, without trollin'

Av Morgan Hassel - 18 maj 2011 14:54

Hej smågrisar!   hur mår ni idag? Jag mår iaf super! Och varför? För att jag är jag?

Och jag är awesome?
OCH därför andra grejer för en gångs skull! Den första är för att jag ska på event med Ubetoo ikväll! Tror faktiskt det kommer bli aweeesoome!   Kommer typ hålla på hela kvällen också så sitt inte uppe och vänta för länge bara!

Vad händer då undrar ni? Då frågar jag detsamma! Fast inget svar får någon av oss, för ingen vet... Annars så är ju vädret super också? Vafan cheer upp lite, se inte så jävla dyster ut!


Nejmen hittade nyss att Alex här på Ubetoo faktiskt hade lagt upp några av sina egna låtar, och utan att överdriva; de. är. grymma.

Därför tycker jag ni ska lyssna lite på hans låtar så han får lite pengar för mödan sen! Det är ju det Ubetoo finns till för ju   

Här kan ni få ett smakprov och här är hela hans album


Idag har jag för övrigt skrivit manus och spelat in lite från datorskärmen till en kommande informationsfilm om Ubetoo som jag håller på och gör. Jäklar vad det finns många roliga saker att göra här! Det kanske är lite svårt ibland, men det är ofta ändå roligt!


Gör nog ett inläg innan jag drar sen vid 4, så stay tuned för mer awesomeness!   (höll ju fan på att missa TUMMEN!!) 


xoxo GossipGuy 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 23:44

Mohahaha god kväll kära läsare, god kväll... Jag har en specielare åt er denna mysiga kväll, nämligen en ett litet läskigt blogginlägg! Jag kallar den Läskblogg, muhahah. Den kommer vara kort. Men. Olidlig!   Här har ni ett klipp som verkli...

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 17:30

HÄJ!  Kort och gott. Precis som en ölkorv.   Jäklar vad fin väder det är nu btw, asnajs ju! Vad som dock är mindre najs är att jag får spendera den genom att skriva idrotts-mvg-grej...   (hehe... i'm gonna call it "the ninjareport")  Menmen...

Av Morgan Hassel - 25 maj 2011 15:11


Kina!   som "tjena" fast med ett "i"... så då blir det ju kina! (?)  ...aaaanyway idag var det en bra dag, varför det tänker du, jo för att det är en ny dag säger jag! Inte nog med det så lyckades jag få in ett rimm där också, najsnajs! Nejmen id...

Av Morgan Hassel - 24 maj 2011 23:03

Jaja hejhej alla!Sorry för att jag inte bloggade under praktiken idag, men kände mig upptagen hela tiden så... det blir nu istället!Eller aa, det blir en kortis bara hursomhelst       Ni som inte redan sätt den länkad på fb, jävligt rolig :D ...

Av Morgan Hassel - 23 maj 2011 15:56

Tjiiina bloggen! Gilalde ni kvällsbloggen igår? Ofcourse you did. Jag gillade den iaf! Fast jag gillar ju allt... Ni som har min fb borde ju veta det vid det här laget   Eller aa, cirka 95% som läser min blogg kommer ju hit via fb så då borde ju ...

Skapa flashcards