Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Morgan Hassel - 17 maj 2011 23:36

Ibland fattar jag verkligen inte hur människor inte kan se vad det är som är på gång? :( Att de inte förstår vad det är man vill liksom... man tycker att man är jättetydlig, men så blir inget som man trott...


Jag tyckte själv att jag var så tydlig liksom... så tydlig när jag på fb länkade min nya Spotifylista "Cool kille på bussen"! Trodde självklart att ni själv skulle inse att ni ska ju subscriba till den och lyssna på den när ni vill känna er sådär extra tuffa juuh!


Puss och godnatt på er!


xoxo GossipGuy

Av Morgan Hassel - 17 maj 2011 22:34

Kväll! Tänkte att man lika gärna kan säga så eftersom man kan säga "morrn", om ni har några invändningar får ni gärna skicka dem till denna mail! 


Idag hade vi iaf nationella i matte B, jäklar var svårt det var! Har nog inte haft ett sådanat svårt prov under gymnasietiden som detta... plugga hjälpte ju knappt heller! Satt hursomhelst hela tiden ut (4 timmar) och gick sen hem och la mig... schönt!   


Detta var då min dåliga förklaring till varför jag inte bloggat idag! Tappa inte hoppet, kära undersåtar, eder kung finns ännu kvar och han är starkare än någonsiiiiiin!   


hihihihihihi poop! 

...verkar inte bli så mycket mer intellektuellt än såhär! Jag bara svamlar!

...svammlar? svamllar?... svamm-llar? svam-lar?

Idiotiska språk.




Snygg som alltid (?) awweeesoooooome!


xoxo GossipGuy

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards