Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Morgan Hassel - 11 maj 2011 16:18

Usch vad ni var dåliga på att läsa ju! Ni får inte ens ett hej den här gången! 


Nu drar jag, då alla andra drog för ett tag sedan, in till stan för en liten fika eller middag eller vin eller gocart eller vad som nu är planerat! 


FAQ-filmen börjar arta sig, men är inte 100 på att chefen kommer att gilla den... men tror faktiskt inte att jag har lagt upp det så så att om hon vill ändra på typ allt så måste jag göra om allt, för det är drygt när det är så! 

Och jag vill inte ha det drygt  


Nu kilar jaaag! (lyfter på hatten)

 Ciao!


xoxo GossipGuy

Av Morgan Hassel - 11 maj 2011 14:16

Gud va jag blivit seg på att blogga häraaah!

Men iaf, hej   Hur mår du? Jag mår bra! Har ni kult på restaurangen?

Skämt åt sido. 


Idag har jag suttit och idéat inför FAQ-filmerna som jag ska göra inom en snar framtid... det går lite segt men än så länge har jag hunnit göra titel och en minianimering. Segt är det iaf.

Skippade gymmet imorse också så känner mig lite piggare än vanligt, vilket alltid är najs! Everybody likes pig, right? Ovanligt tyst är det här på kontoret utan chefen... Lite tråkigt är det ju faktiskt...


Men jaaaag är inte tråkiiig!    

Jag är bara awsome.

Och jag har hatt.

Det gör mig ännu mera awesome.


IKVÄLL ska jag faktiskt på release fest med jobbet! Någon som har blivit lite känd via vår hemsida ska släppa en skiva och då är vi alla bjudna, trevligt trevligt! Har däremot ingen som helst aning om vad det innebär, men får hoppas att det inte är något lame partaj iaf   hoppas alltså att det är minst lika bra som "filmkvällen" i ettan... Dennis!


Mene om ni är mysiga och läser på som fan så gör jag ett inlägg innan jag går sen   pyss på er!


xoxo GossipGuy 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards