Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Oooh yeaahhh

Av Morgan Hassel - 4 maj 2011 10:18

Amen tjena fan Dennis och alla mina andra mentorer (0st) som läser detta!
Jag måste glömt bort att blogga bara för att vi snacka om det på facebook här om dagen he he... mene, nu kör vi igång!


I måndags så satt jag och lyssnade på låtar hela dagen på jakt efter låtar som inte passar in på Ubetoo's hemsida, d.v.s låtar som är stötande eller har för dålig kvalité helt enkelt. Detta gick väl bra men var väl inte direkt kul, 2 av 5 toasters.

Dagens frukt: Banan.


I tisdags så var det upp till mig att meddela de låtarna som vi ska ta bort och de låtar som var tvungen att ändra något på, så det var lite najs att få mejla folk att deras musik suger. Kände mig lite som gud. Ungefär som på dina lektioner, Dennis. 

Hursomhelst så blev det inte så mycket mer den dagen :/ var klar runt 11 så det var bara chill tills halv 5... iaf jag somnade nästan. 1 av 5 toasters.
Frågade också  om det fanns något grafisk för mig att göra och det fanns det massor men inget att börja på nu (?), så det låter ju ändå helt OK!
Dagens frukt: Epple.


Skriver senare om denna dag! Jag vet att du kommer att längta efter ett inlägg! :D :D


xoxo GossipGuy

 
 
tomio

tomio

4 maj 2011 10:46

"Kände mig lite som gud. Ungefär som på dina lektioner, Dennis. "

hahaha, klockers!

http://www.greatlittlefortune.wordpress.com

 
Ingen bild

Mr. Perfect

4 maj 2011 13:31

Det går bra för dig ser jag. Men "gud" punkten håller jag inte med dig på. Du är bara en besserviesser, MORGAN.

/Prince & Jocke.

 
Ingen bild

dennis

4 maj 2011 16:34

Längtar redan efter mer! Gör ett ärligt försök att variera dagens frukt till en ny frukt varje dag...Ta bilder, vlogga...håll dina läsare nöjda nu!

 
Ingen bild

Mysan

4 maj 2011 19:39

Din blogg är som daglig orgasm, alltså alldeles för underbar! Du har liksom dagens frukt, jag menar halleluja!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 23:44

Mohahaha god kväll kära läsare, god kväll... Jag har en specielare åt er denna mysiga kväll, nämligen en ett litet läskigt blogginlägg! Jag kallar den Läskblogg, muhahah. Den kommer vara kort. Men. Olidlig!   Här har ni ett klipp som verkli...

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 17:30

HÄJ!  Kort och gott. Precis som en ölkorv.   Jäklar vad fin väder det är nu btw, asnajs ju! Vad som dock är mindre najs är att jag får spendera den genom att skriva idrotts-mvg-grej...   (hehe... i'm gonna call it "the ninjareport")  Menmen...

Av Morgan Hassel - 25 maj 2011 15:11


Kina!   som "tjena" fast med ett "i"... så då blir det ju kina! (?)  ...aaaanyway idag var det en bra dag, varför det tänker du, jo för att det är en ny dag säger jag! Inte nog med det så lyckades jag få in ett rimm där också, najsnajs! Nejmen id...

Av Morgan Hassel - 24 maj 2011 23:03

Jaja hejhej alla!Sorry för att jag inte bloggade under praktiken idag, men kände mig upptagen hela tiden så... det blir nu istället!Eller aa, det blir en kortis bara hursomhelst       Ni som inte redan sätt den länkad på fb, jävligt rolig :D ...

Av Morgan Hassel - 23 maj 2011 15:56

Tjiiina bloggen! Gilalde ni kvällsbloggen igår? Ofcourse you did. Jag gillade den iaf! Fast jag gillar ju allt... Ni som har min fb borde ju veta det vid det här laget   Eller aa, cirka 95% som läser min blogg kommer ju hit via fb så då borde ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards