Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Cheeeenare mannen!

Av Morgan Hassel - 12 maj 2011 15:31

Haha det är så sjukt sköna bloggar det finns här på bloggplatsen, alla verkar så jäkla mesiga! :') Vilken tur att jag kommit hit och höjer standarden rejält med mina sköna skämt och najsiga frukter! 


... ingen tumme på det? :( nehe...

  

   

  

  

  DÄR KOM DEN!    


Igår var jag hursomhelst och "jobbade" på Café Opera runt midnatt! Smått annorlunda arbetsklimat men vafan, lite variation har väl ingen dött av   

Btw Dennis, ölen var ganska dyr... så det ser ut som om skolan för stå för dem då jag drack dem under arbetstid   tough break! 

... Elllerrrr??


Och sen idag då! Aa så vare, idag alltså! Mmh hon sa det liksom ba, till mig lixom! 

.. Aaaanyway, idag så var det ju nationella i engelska och det gick väl fyrfemtedelar bra ungefär. Bra nog iaf!  


Känns så drygt att vi har praktiken nu ändå, det är ju nu man vill hänga med klassen i solen hela dagarna... MEN INTE DÅ! Det får väl bli i trean det då...

Eller nej, juste, samma då ju! Jajks!

Kul när man ska ta studenten efter det liksom, när ska man då ha tid med att göra något som alla ska komma ihåg?

Man får väl klämma ut en korv på Suss bord eller bjuda Solaf på romantisk middag eller något så folk kommre ihåg att man funnits!

Eller kanske starta världens bästa blogg..... vänta lite nu!

Mission Completed   (älskar att handen har på sig skjorta och kavaj också :'))


Återgår till arbetet!

Och nej... jag har inte hatt på mig varje dag! (skeptiskt/coolt ansiktsuttryck)


hih!


xoxo GossipGuy

 
 
Ingen bild

dennis

12 maj 2011 16:44

prova att lämna café opera-kvitton till marie och se om du får nå cash för ölen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 23:44

Mohahaha god kväll kära läsare, god kväll... Jag har en specielare åt er denna mysiga kväll, nämligen en ett litet läskigt blogginlägg! Jag kallar den Läskblogg, muhahah. Den kommer vara kort. Men. Olidlig!   Här har ni ett klipp som verkli...

Av Morgan Hassel - 26 maj 2011 17:30

HÄJ!  Kort och gott. Precis som en ölkorv.   Jäklar vad fin väder det är nu btw, asnajs ju! Vad som dock är mindre najs är att jag får spendera den genom att skriva idrotts-mvg-grej...   (hehe... i'm gonna call it "the ninjareport")  Menmen...

Av Morgan Hassel - 25 maj 2011 15:11


Kina!   som "tjena" fast med ett "i"... så då blir det ju kina! (?)  ...aaaanyway idag var det en bra dag, varför det tänker du, jo för att det är en ny dag säger jag! Inte nog med det så lyckades jag få in ett rimm där också, najsnajs! Nejmen id...

Av Morgan Hassel - 24 maj 2011 23:03

Jaja hejhej alla!Sorry för att jag inte bloggade under praktiken idag, men kände mig upptagen hela tiden så... det blir nu istället!Eller aa, det blir en kortis bara hursomhelst       Ni som inte redan sätt den länkad på fb, jävligt rolig :D ...

Av Morgan Hassel - 23 maj 2011 15:56

Tjiiina bloggen! Gilalde ni kvällsbloggen igår? Ofcourse you did. Jag gillade den iaf! Fast jag gillar ju allt... Ni som har min fb borde ju veta det vid det här laget   Eller aa, cirka 95% som läser min blogg kommer ju hit via fb så då borde ju ...

Ovido - Quiz & Flashcards